oooomg

Jag är riktigt stolt över mig själv. Imorse la jag mig först och solade på en madrass insmord i ett ton sololja. Haha där lät det som att det var madassen som var insmord men så var det inte. Jag testade att spraya saltvatten över hela mig också som Terese sa nån gång, och jag har faktiskt blivit lite brunare!
Aja iallafall. När jag hade legat där i måånga timmar så fick jag ett ryck och var tvungen att röra på mig. Jag gjorde först ca 100 flickisar (inte för att överdriva) och sen sprang jag fleeera varv runt huset, under 10 låtar. Så jag sprang i över 30 min eftersom en låt är typ 3 min lång. Tack jag vet jag är sjukt bra på matte. Efter det gjorde jag lite styrka också. Jag har nog aldrig i hela mitt liv tränat frivilligt på ett sommarlov, så ja jag är otroligt stolt över mig själv. Gäller bara att fortsätta under resten av sommaren nu då, men det ska jag!




Man måste skriva puss, för det känns tomt att inte göra det så PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0