trött tjej



Heeeeej nu är trollet herself hemma igen. Trött som ni kanske ser.

Dom här dagarna i småland har iaf varit jeetemysiga, det finns inte mycket att göra där men sånt är skönt. Och kvällarna asså, alla vet nog hur jag och sara blir när vi är övertrötta... Inga kommentarer.

Sen jag kom hem har jag packat upp, ätit och beställt lite kläder. Det stod att leveranstiden är 1-3 dagar, så det var ju snaaabbt. Kanske inte är hemma när kläderna kommer eftersom att imorn följer jag med familjen till pappas jobbarkompis som bor i dalarna. Bloggar mer om det senare!

Nu ska jag duscha, sen kolla på film!
Puss och kram skumbanan (det rimmar inte men ändå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0