ååååh vad härligt väder att vakna till!

Solen ba skiner som aldrig förr, inte ett moln på himlen, det är kanske 30 grader sådär på ett ungefär... Jag måste ut och sola nu nu nu!

Fast nä. Där ljög jag. Det är höstväder ute för i )0737%(&!!! Nej nu lugnar vi ner oss. Har ni sovit gott? Det har iallafall jaag. Förutom att jag hade värsta mardrömmen. Jag drömde att någon tappade min älskade iphone så att den och skalet dårå gick sönder. Usch det kändes verkligen verkligt... Och juste, sen vaknade jag mitt i natten av att jag hade väääärsta kramp i vaden? Man ba whatafaaaakkk?! Har aldrig fått det förut och det gjorde asont. Nåja, idag fick jag ju äntligen sova ut! Dör lite vad skönt det var. Nu kan man säga att mitt sommarlov börjar på riktigt!

Just nu håller jag på och laddar in musik på mobilen. Känns som att det helt plötsligt kom massa nya låtar på en och samma gång? Meeeeen det gillas! Snart borde jag gå ner och äta frukost, blir nog som vanligt mackor med jordgubbar och socker på. För ja, det är gott! Dagens planer är väl att sitta inne och deppa. Haha nä men jag och Amanda ska åka och köpa godis iaf! Jaaaa va kul.

Åh nu började magen kurra, så PUSS & KRAM osv osv! ♥


Amanda och jag hade lite kul igår. Inte helt normala!


Kommentarer
Postat av: Skantz

Var det jag som tappade din iphone i din dröm? :$



OCH USCH VA FUL BILD PÅ MIG!!!!!!!!!!!!!!!! hejdå.

2011-06-23 @ 12:42:16
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0