Det går bra nu

Asså aaaah vad skönt med ett minilov såhär två veckor innan skolavslutningen! Allt jobbigt plugg är över nu! Dör vad skönt. Fast fatta att ta studenten? Jag och Terese var i centrum idag och träffade Jossan som tar studenten nu... Vi vill ocksåå!

Men iaf, vi träffade också Jennifer, Cornelia, Emma och Fanny där. Kul att träffa dom igen eftersom vi gamla gymnaster ses alldeles för sällan! Men efter att vi varit där en liten stund så smög jag och Terese hem till Micke, eller asså vi skrämde skiten ur honom när vi knackade på fönstret för vi var så bra som inte blev upptäckta. Hihi jag lovar exakt så va det. Vi va där en stund innan vi gick till Terese för att äta glass och tomater och en maassa grejer. Haha nej men Terese åkte iväg på bio sen så vi som blev över gick tillbaka till Micke!

Juste, det blir ingen uppdatering från min sida nu fram tills skolan börjar igen, för jag orkar inte... Förlåt men puss på er ändå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0