@jobbet

... igår hade ju vår skola som är lite efter, äntligen skolavslutning. Men jag får iinte sova ut nu dom närmsta dagarna för det, eftersom jag JOBBAR! Just därför så sket det sig igår med att åka in till rålis... Men aja. Fast det är bra det jag gör här inte är dötrist, kan faktiskt erkänna att det är kul! Oh shit inte ofta man hör mig säga att något ansträngande och nödvändigt är kul! Det jag håller på med är typ som paint haha

Aa nu kanske ni undrar varför jag bloggar om jag är på jobbet, (hjälp låter som jag är fett med vuxen), men det är för att jag har lunch och pappa måste ändå komma och visa vad jag ska göra nu och han är typ upptagen... Fast nej jag kanske ska gå och fråga nu, lunchen är slut!

Här sitter jag just nu:


fiiint

Nu måste jag jobba jobba jooooobba, PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0