jobbig dag

Shiiiit den här dan har varit sjukt jobbig. Eller iinte! Kom först till skolan tio över tio för att få reda på att jag skulle ha betygssnack halv tre. Man ba meeeen 8iodgdogewkrp0g jag kunde ha sovit jättelänge. Menmen, jag åkte hem igen och åt lite, för att sen åka tillbaka till skolan och få veta mitt betyg i fiolsofi. Det tog kanske en minut, sen kunde jag gå igen! För vi hade tydligen ingen matte, tur att jag träffade Jessica som hade lite koll, på vägen dit igen då!

Sen så mötte jag upp Lollo och Frida utanför skolan. Vi gick och tog en fika, det blev hallonpaj och cola för mig. Sen kollade vi i lite affärer... hittade en tröja på rea, halva priset liksom! Men det var jättetreevliiigt att träffa dom!

Juste, nu för en stund sen lärde jag mig värsta hiigh-tech programmet av pappa eftersom jag måste veta vad det är jag ska göra när jag ska jobba sen. Börjar på torsdag och ska nog jobba i en vecka! Å ja pengar ♥





Nu blir det rensa kvitton haha och sen duschen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0