Liseberg!!!

I måndags var jag och Elin på Liseberg!! sjukt kul!
Jag är fett stolt som fick Elin att åka allt jag ville fast hon innan sa att hon vägrade :P sen när hon väl åkte det jag sa bl.a Kanonen, uppskjutet och uppsvinget så åkte hon dom mer en en gång efter, så hon tyckte domvar kul ^^
Eftersom vi var där en måndag så var det även Lotta på Liseberg sen på kvällen så vi kollade lite på det också. Artisterna som var där var Alexander Rybak, Sanna Nilsen, Orup och Loa Falkman. Såg ni oss på TV??? för våra händer var faktist med en gång! :D

Nu till de tråkiga nyheterna.... Atmosfear som jag skrev om i ett inlägg  för ganska länge sen (Nya europas högsta frittfall) Den var stängd :(((((( den som jag var gal1 taggad på att åka ju! Den var tydligen stängd för att det blåste för mycket...  Elin var däremot jätte glad att den var stängd så hon fick en anledning till att inte åka den :P




Här är bilden jag lovade er! ;)


Ledsen tjej som inte får åka atmosfear... :(




Puss o Kram!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0