Nu kan jag spana in mig själv hela tiden!! ^^

Idag var vi och hämtade garderoben mamma köpt till mig.  Blocket, mycket bra sida! ;D Vi köpte den för 690 kr och på ikea skulle den kostat 2650  kr. FATTA VILKET KLIPP!! När vi var där sålde han också 8 svarta oöppnade ramar, precis vad jag behöver så vi slog till på det med. Mycket nöjd är jag ^^

Det enda som var lite jobbigt var att vi var tvungna att montera ner hela garderoben för att kunna få hem den och sen montera upp hela igen. Det gick bra i alla fall, och nu står den på sin plats :D




Dessa ska jag fylla med bilder på mina underbara vänner <3


Det här är första av många liknade bilder tror jag... >< ni får vänja er ^^

Puuuuuuuuuuuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0