shopping med världens bästa sara

Efter att ha varit i skolan en liten stund och fikat och fått reda på ännu ett betyg, så åkte jag och Sara iväg för att shoppa! Var på tiden! Det passade bra idag eftersom det var ganska dåligt väder också. Men det var iaf jättemysigt. Efter att vi gått in i alla affärer så köpte vi massa godsaker på hemköp och satte oss på golvet och åt! Haha alltid!

Här är det jag köpte:


Blus från SALT
Jättefin att ha med ett smalt skärp i midjan!


Från Bik Bok


Underkläder från H&M


Skor från Glitter


Ballerina från Euro Sko

Tröjan jag köpte igår:


Från Bik Bok


Där blev man ännu lite fattigare ja...
Nä nu måste jag äta middag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0