söndag

Heej jag hinner egentligen inte blogga nu men gör det lite fort ändå (a) Jag väntar på att Terese ska bli klar så att vi kan åka till Jennifer! För hon ska klippa mig, tona håret och färga ögonfransarna! :) Visar hur det blev senare.

Igår när jag och Micke äntligen va klara efter att ha sovit bort typ hela dan så åkte vi och mötte Sara för att seen åka till mölarhöjden. Vi träffade Martin och vi fyra köpte lite mat och så, sen gick vi och badade! Mysigt assååå. Sen gick vi hem till martin och kollade på "the ring" och usch den va iinte kul! haha

Nä nu hinner jag inte mer haha terese är typ klar!


bild från när jag och terese var och badade i fredags

Hörs
PUSSPUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0