terese har gått om mig

när det gäller uppdatering! Jag måste skärpa mig alltså. Så att vår sup3r proffs1ga kändisblogg förblir vad den är.

Aa så äre. Jag har varit med micke ♥ hela helgen och om dagarna jobbar jag ju. Fast det är sista dagen på onsdag! Blev knappt en veckas jobb den här gången, men lite pengar på kontot blir det ändå. Och juste sen ska jag vara barnvakt imorgon! Jag kommer bli stenrik. Ska kanske jobba en annan vecka på pappas jobb senare i sommar också.

Oooooch
sen när jag och terese ska jobba på stadium sportscamp så får vi ju lite pengar! Men det är inte därför vi gör det, utan för att det kommer bara bli helt stööört kul att vara där! Linnéa + Terese i norrköping i två veckor som ska ta hand om massa barn kan bara inte sluta bra. Haha nej nu överdriver jag. Deltagarna kommer ju se ner på mig osv... asså bokstavligen, men mm det blir jättebraaaa!

Jag har ju lovat att jag ska lägga upp alla (dom flesta) filmerna från dansuppvisningen snart! Snart kan iof betyda flera veckor i min värld... Men jag lovar, dom kommer. Dom kommer dom kommer dom kommer. I'm almost theeeere!

Nej nu blev det här för oseriöst
Harebra PUSSEEEEEEENNN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0