Tisdag

Idag struntade alla i min klass i skolan eftersom vi bara skulle se på film och typ städa JÄTTE KUL!!! ..not
Så därför har jag varit hemma idag. först så skrev jag klart en uppsats som egntligen skulle vart inne igår, men jag tror det går bra ändå ^^
Sen åkte jag och Lena och hälsade på på våran gamla skola Källbrink. Vi hade tänkt träffa alla våra gamla lärare men de flesta var borta nu på typ klassresor och andra aktiviterer. Men vi träffade i alla fall våran gamla mentor GÖRAN!!  jätte kul :D 
Efter det så åkte vi till centrum för att köpa lite småsaker. Sen åkte jag hem igen och skrev en till uppsats, JAG VET! jag har vart fett duktig idag ^^ 
Nu väntar jag på att linnéa ska komma och hämta mig för snart har vi dans audition till B-gruppen. Eftersom vi båda kom in i C så klarar vi det här LÄTT!! ;D



Det kändes som det var flera år sen vi alltid satt i dessa korridorer... <3

♥ PUSS PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0