Det regnar här i Stockholm idag..

Idag har Sverige varit mycket ledset... så jag har bara vart hemma hela dan för att inte dränkas i alla tårar. Men då fick jag tid att uppdatera min musik till i sommar. Fast för det mesta sov jag bort hela dan, gick upp kl 14.00 xD Men jag har en anledning!

Igår så var jag med Lena och Sara! efter alla hade ätit middag så cycklade vi till gömmarn för att tvinga Lena att ta sitt första dopp, ni skulle sätt henne! värre än mormor asså :O Tillslut så doppade hon sig också i alla fall och erkände att det var skönt ;)
Efter det så cycklade vi hem till mig och drack tea och kollade på Titanic!! Det var första gången jag såg den, Jag vet! helt galet att jag inte sätt den innan :O Den var i alla fall sjukt bra! och lovar, kommer se den såååå många gånger mer ^^
Vi satt uppe till typ kl 5! :O så det är anledningen till att jag sov så länge sen ^^



PUSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0