gårdagen!

Igår efter skolan så åkte jag först till Terese skola, och det var ju jättemysigt där! Jag vill också ha ett mysrum i min skola :( Aja sen åkte jag, Terese och Sara in till stan och kollade i affärer med Bella en stund! :)
När vi var klara så hoppade jag, Terese och Sara på tåget mot centrum. Däär träffade vi Sara! Asså inte samma Sara haha den andra Sara gick av tidigare.
Jaaaja iaf, i centrum så träffade vi Micke, Martin och Johan! Vi åt pizza (mycket kul hahaha) och köpte lite godis innan vi åkte hem till miiig och kollade på film! Den sista var inte alls läskig eller äcklig, nejnej. Tur att Terese sov kvar här då (a) Meeen det var en roolig och mysig kväll :D

Har bara några bilder från Terese skola:










PUSSPUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0