god jul då

Vad är det här?! Det snöar igen!! Och inte lite heller. Jag som trodde det skulle bli vår nu, det började ju bli ganska varmt, men sen ba neeeee nu ska det snöa 2 meter. Det blir aaaashalt också. Jag halkade på vägen hem :( Som tur va så såg ingen, men det gjorde lite ont :( Mmmm stackars mig, och sen när jag hade gått en bit så märkte jag att mina nycklar hade ramlat ur fickan! Jag hade kunnat tappat dom var som helst, men som tur va så låg dom där jag hade ramlat (a) A men annars har dagen varit bra!

Ikväll så kaaanske jag, Natalie och Moa ska ut och äta. Men det är inte helt säkert än :/ Om inte så ska jag väl ligga i soffan och prata i Skype som vanligt! Hå tre hå tre!



PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0