hej

Imorse vaknade jag innan väckarklockan ringde! Sååå skönt. Första lektionen va matte, och det gick faktiskt bra för jag fattade allt! Typ första gången. (Ig på förra provet, hehe inte bra...)
Iaf, sen under lunchen så åkte jag, Sara och Martin in till stan för att köpa biljetter till derbyt den 4 april! Djurgården - aik. Viii ska va i dif-klacken eller vad det heter. A asså jag har alltid typ varit hammarbyare, eftersom pappa är det... Egentligen bryr jag mig inte alls om sport haha men jag och Sara vill följa med bara för att det är kul!
Seeen blev det Subway till lunch innan vi åkte tillbaka till skolan för att fortsätta lite på musikanalysen. Och seeen slutade vi! Skön dag, visst? ;)


nyss... och ja, det regnade när jag gick hem! ( håret -.- )


PUUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Skantz

Måste du sätta tre bokstäver hela tiden? Asså "sååå", "seeen" och sånna grejer! Asså knasiga du. HAHA NÄ SKOJAAAA.

2011-03-10 @ 19:17:37
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0