Lite sena inlägg..

Nu när jag har haft saker att blogga om så har jag självklart inte haft tid att blogga.. så typiskt.
Så jag skriver det nu istället ;)

TORSDAG:

I Torsdags hade vi profildag i skolan. Då gör man nån aktivitet tillsammans med alla som går samma inrikting som en. Alla vi som går i Turism och Äventyr började dagen med att åka långfärdsskridskor sen åkte vi vidare till Älvsjömässan för att gå på vildmarksmäsan. Där tästade vi på lite olika saker, lyssnade på föredrag, intervjuade folk och åt godis som alla bjöd på ^^








Jag, Simpa och Antonia med Peter Siepen



Nya bästisen ^^



Klättring



Vaska guld



Här skulle man klättra upp på denna pinne sen hoppa jätte högt och fånga en liten påsen. ...men ingen av oss klarade det :( alla tre va helt skakis efter xD



Simone som fick MVG i fiskning ;)



Sen hängde jag och Antonia på båtmässan. Men ingen av båtarna var i tillräckligt hög klass för oss ...amatör båtar asså! Den för 8.4 miljoner dög nästan, lite justeringar skulle behöva göras sen kanske den skulle duga ;D

DET VAR DEN DAGEN


 

FREDAG:

I Fredags kom Elin och Annika upp igen från Skara. Då gick vi på Koh Pangan med dom och med Malin, Ullis och Nikita. Koh Pangan är en thairesturang som as coool! det är precis som att vara i Thailand, palmer, ljusslingor tuk tukar mm. :D



Ullis, Annika, Malin, Mamma, Jag, Elin och Nikita i vår lilla mysiga hörna ^^



Söta Elin och Nikita ♥


Våran roliga servitör! HAHA så skön ;D



Allas goda maträtter!! :D


Kolla vad COOLT!!




PUSS O KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0