NEVER SAY NEVER!!!!

OMG! OMG! OMG! måste vara den bästa filmen EVER!!
Ni skulle sett inne på bion, helt KRAZY!!! det va inte tyst en enda sekund tror jag, men det kanske var för att jag och simpa va där och skrek mäst x'D
Jag orkar inte berätta allt som hände.. hände så gal1 mycke! asså iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii de va så bra!!!! :D





Ellen, patti, simone, jocke och lilla jag!
vi fick hela publiken att sjunga baby innan filmen! tihihihi ^^,



snacka om att vi hade finaste tröjorna!!! :D



AAHHHHHH BIEBER!!!! 
så här ungefär såg alla ut under hela filmen x'D




When i say bieber you say fever... BIEBER! FEVER!... BIEBER! FEVER!!!!  AHHHHHHH!!!

Alla min pussar går till Justin idag! PUSS PUSS PUSS PUSS!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0