stora korvar

Tjatjaaa bloggeeeen!

Har inte så jätteintressanta saker att berätta, men har man en blogg så har man... Och vad gör man inte för sina miljontals läsare som vi brukar säga? Nä precis.

Aja, på caset så är vi just nu i grupper där vi ska lära oss en låt på gitarr och sen göra ett framträdande med sång och lite vad man vill haha. Jag, Sara, Hannah och Louise håller på och lär oss ackorden till Billionare... Aaaaa det gick ju sådäär idag då. Jag och Sara filmade oss själva, men eftersom att min mobil är kvar i skolan (på grund av en viss Sara och en viss Martin!...), så får ni inte se det nu ;) Meeen imorn kanske.

Juste, asså oh maj gaaaad, till lunch så fick vi nog världens största korvar! Och dom var inte speciellt goda. Jag och Sara gick ner och åt tidigare och då fanns det inga platser, så vi satte oss på golvet med våra gigantiska korvar. Men det var mysigt! Eller?

Meneeee det var nog allt om min intressanta dag!




PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0