vår?


gulligt 


Asså guud vad skönt det är med lov! Man kan sova hur länge man vill varenda dag! Vänta, eeeller? Nej eftersom jag sover i Amandas rum nu medans vi (paaappa) gör om mitt eget, så blir jag väckt när hon går upp. Men aja, bra att inte sova bort hela dagen!
Och idaaag känner jag att jag måste ut. Det ser nästan ut som att det börjar bli vår?! Fast det kommer säkert bli 239384 minusgrader igen nästa vecka bara för det. Oooch det kommer säker komma ännu mer snö. Ooch och... ha det så kult på restaurangen, heeeeej dååå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan inte du lägga ut en före- och efterbild på ditt rum :) skulle vara kul att se hur du har det :) kram

2011-03-03 @ 16:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0