älska sverige

Har nyss duschat så länge att varmvattnet tog slut, eftersom jag frös som en... jag vet inte vad. När jag gick hem så skulle det sjäälvklart börja spöregna precis då jag går den lilla biten till tåget. Och sen när jag kommer till centrum så missar jag självklart bussen preciis, och nästa buss kom aldrig och den efter den var försenad. Man ba men är det problem att köra bara för att det regnar eller?! SL asså...

Aja, annars har dagen varit bra. När jag vaknade imorse så kom jag på att jag kunde ta sovmorgon så jag la mig igen och sov en och en halv timme till. Skönt eller vad? Sen var dagen precis som vanligt. Ganska tråkig alltså.


ni får ingen roligare bild idag


Yeeees nu är det mat,
PUSS ♥


Hihi förresten, inlägget du gjorde Terese va ganska gulligt, med tid och allt ♥

|
|
|
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0