Different?

Idag hade jag något som jag inte har haft på många år!! Det är ingen stor grej för de flesta.. men  för mig är det det eftersom jag inte gillar att ha det egentligen... Det vet dom som känner mig. Anledningen till varför jag inte gillar det är på grund av min väldigt söta utåtstående öron som jag verkligen äääälskar att visa upp!... NOT!
Jag hade uppsatt hår i skolan! mycket ovanligt ska ni veta...

 


bara en slarvig knut, men uppsatt är det ;)

borde jag ha det offtare?

Puss Puss!


Kommentarer
Postat av: Pappa päron

Ja jag tycker du e kanonfin som du är <33

2011-05-18 @ 01:05:29
Postat av: Malin

Jaa super gullig ju! :D <3

2011-05-24 @ 16:10:39
URL: http://malinhellqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0