ey vad menar du

Ja jag vet, jag är sämst på att blogga just nu. Men jag har liksom inget att skriva...
Men nu har jag inget att göra och dåå kan man ju alltid uppdatera lite!
Idag har min hjärna inte fungerat riktigt som den ska. Jag är gaal1 trött, det har blivit för lite sömn för lilla mig dom senaste dagarna. Men då är det skönt att jag slutade tidigare idag (igen hihi).

Just nu sitter jag ute på balkongen och äter muffins som jag och Terese bakade igår när hon och Micke va här! Och så kan jag ju säga att jag håller på och dö i värmen, tror jag ska gå och byta om och sen lägga mig på studsmattan och sova lite. För senare så ska jag vara barnvakt en kort stund, tre timmar bara. Men det är alltid kul!


nejdå jag är inte alls trött

Våra kära 456782394 läsare: jag ska försöka uppdatera oftare, lovar.
PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Skantz

DU SLUTAR TIDIGT VARJE DAG!!!!!!!!!

2011-05-11 @ 20:41:52
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0