jkiojkldfbgöol

Asså imorse va sämsta morgonen på länge, kolla:
Först vaknar jag av att Amanda sliter upp dörren å ba "Linnéa ska inte du upp snart?!" Jo jag hade somnat om efter att väckarklockan ringde... Sen har jag absolut ingenting att ha på mig. Jag skulle egentligen behövt tvätta håret men det hann jag ju inte. Och sen när jag ska gå ner så halkar jag på första trappsteget ba bääääm, det gjorde lite ont och jag fick typ en hjärtattack. Jag hade mobilen i handen också, så den slogs i så hårt att det lät i hela området. Fast den klarade sig som tur va. Sen när pappa ska skjutsa mig till tåget så blir det självklart rödljus på ett ställe där det aaldrig blivit det förut!

Kul va? Nej. Men sen blev dan bättre och bättre som tur va. Hade engelska nationella muntliga och det gick mycket bättre än vad jag trodde. Gick hem halv ett eftersom jag inte behövde gå på spanskan yeeeesss! Sen gick jag och sara och hämtade ut en varsin gratis xubi, det är typ som läsk. Feeett gott vare.

Fast nu måste jag börja skriva en essä på minst tre sidor som ska vara klar imorn. Jippi! På riktigt, skolan förstör verkligen allt... Men aja senare är det dansintagningsprov för c-gruppen! Det borde ju gå bra eftersom dagen bara blir bättre och bättre. Förutom allt ääälskade plugg då.


M jättefin. Nej gud vad jag klagar nu för tiden!

hejdå


Kommentarer
Postat av: Skantz

du tappade din jordgubbe på mackan också

2011-05-25 @ 15:23:18
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0