kuuuuul

Nämen tja bloggen!

Imorse va det nån rolig människa i skolan som trodde han eller hon va smart... Fast nä så va den inte det. Vi hade matte nationella och det gick faktiskt ganska bra för mig (säger jag bara för att låta smart haha) Så helt plötsligt gick brandalarmet igång, så vi va tvungna att gå ut i regnet! KUL! Den som satte igång det trodde väl att man kunde fuska genom att fråga alla andra om uppgifterna när vi va där ute, men grejen va ju den att vi såklart inte fick fortsätta skriva när vi kom in igen just därför. Smart tänkt liksom! Bara för att det inte gick sämst för mig den här gången så ska vi göra ett nytt prov på fredag. Det kommer ju säkert va mycket svårare också, FML.

Aja, sen åt jag, sara och fredrik på subway iaf. Hur gott är inte det?! Kakorna är ju nästan bäst, jag och sara köpte tre var hihi gooottt. Sen efter första riktiga lektionen så väntade jag i en timme på att engelskan skulle börja... Så hade vi såklart ingen. Vadå onödig dag?! Menmen. Ni kan få några bilder ändå:




hahahaha sara



vårrullen philippa


Och juste, filmerna från dansuppvisningen kommer nån gång när jag har tid...
PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0