nämen tjenare

Kom hem för en stund sen, jag var nämligen och shoppade med mamma! :) Blev lite nödvändiga saker som en bikiniöverdel, underkläder, smink, grejer till uppvisningen och ett linne (det var inte nödvändigt men ändå). Va döhungrig när jag kom hem, så har ätit pannkakor och nu ska jag ta och börja plugga. Som vanligt då. Min favoritsyssla ju, heeeellttt underbaarrrtt är det!!! Nä, men senare ikväll är det iaf dans om ni inte kunde lista ut det själva... Haha känns som jag skriver att jag ska på dans heela tiden.


jag och amanda, the mongo nr 1, nyss

TJO


Kommentarer
Postat av: Skantz

MEN EUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sluta sluta sluta. ful bild på mig, usch. osminkat äckel. VARFÖR LA DU INTE UT MINA DANSBILDER?!?!?!?!!!

2011-05-15 @ 17:34:39
URL: http://sskantz.blogg.se/
Postat av: Skantz

KLIPP BORT MIG NU!!!!!!!!!!!!!

2011-05-15 @ 21:31:45
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0