naturgodis ♥





Egentligen så måste jag plugga nu, men jag kände att jag behövde uppdatera här lite först... Jag ska nämligen skriva en och en halv sida om vad som skulle hända om elefanter utvecklades i Europa... Kuuul. Ja men det kommer säkert gå bra, iaf när jag har en påse naturgodis brevid mig! (Fast den hinner nog ta slut innan jag ens börjat skriva)

Dagen har varit bra, hade bara massa matte (mitt favoritämne!... eller iinteeee) och sen signering i fem minuter. Slutade mer än två timmar tidigare än vanligt! Skönt eller? Aa

Förresten, det känns ju jättekul att blogga om min otroligt roliga vardag nu när man vet att Terese är i Spaanieen! Eh nej, jag vill också! Men hoppas du har det bra ändå hihi ♥

Nä nu måste jag börja skriva,
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0