Spanien

Nu är det bara 14 timmar kvar tills vi åker hemifrån på väg till Arlanda för att sen åka till Spanien!
För er som inte vet det så åker hela mitt gymnasium en vecka till spanien varje år för att bara ha JÄTTE KUUUUL!!!
Så nu ska jag bara packa det sista och sen ikväll så kommer vi fyra tjejer (jag, sara, simone, bella) i klassen som ska åka mitt i natten sova hos sara, så vi lätt kan komma till flygplatsen.

asså iiiiiiiiiiiiiiiiii den här resan kommer bli så himla kul!!!! :D :D 

 


 det femstjärniga hotellet vi kommer bo på ^^


Juste! jag tror jag tar med mig datorn så att jag kan blogga om allt vi gör. Ha det bra hemma i sverige nu.

Hoppas ni är avis! hihihi
Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0