Tja Tja Bloggen!

I dag är en supér dag. Jag tänkte gå egenom den i kronologisk ordning.

06:30 Jag vaknade av Vickans nya singel inga kläder (passande eftersom jag inte hade några :ppPPpPPPpp)

06:45 Efter en snooze så sitter jag i duschen eftersom det är otroligt jobbigt att stå just på morgonkvisten

07:10 Har duschat klart nu, torkat mig och står i köket endast iklädd underkläder eftersom jag kör solo hemma just nu.

07:30 Kommer på att min buss går om 20 röda o att jag har otroligt fittigt bråttom

07:36 Springer maraton till bussen medans jag lyssnar på Eye of the Tiger

07.40 Annie Bajsman ringer o frågar om jag har gått upp än, hon gick precis upp... Man blir ju en aning lackish.

07:50 Fredde at ropsten

08:00 Fredde @ slussen, 10 min tidig, tuff luck

08:11 Ringer bajs o frågar vart fan hon är!? hon sitter fortfarande på tuben men är snart vid slurren

08:18 bajs är framme, vi handlar sjukt fort för att bajs var försenad. Varför vi handlade var för att köpa gott inför np i eng.

08:25 Stressat till skolan, då får man vänta i 30 minuter för att man skulle vara där 30 minuter för tidigt *suck*

10:00 Precis blivit klar med np, har käkat otroligt mycket gott, lunch snart sjukt gott

Det var mina första timmar på dagen. Hoppas ni uppfattade dem intressanta

Nu ska jag dra o sola. Sen ska ni få se före o efter så ni kan se om ni ser någon skillnad.



-------       I        /
\
I
I       /   \       
I             I      / --- \      
I       I     /    /         \      
I       \_/      /            \


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar ditt nya sätt att skriva, keep it up

2011-05-04 @ 13:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0