1 advent

Sitter just nu och äter frukost. Rostade mackor med äggröra, klaaassiker. Gårkvällen blev inte så dötråkig ändå, för emelie tvingade mig och sara att komma till hennes kompis malin där dom skulle kolla på film med lite människor. Orkade först inte åka dit men sen ba okeejrå det är ju hundra gånger bättre än att sitta hemma och ruttna liksom. Vi kollade på nån äcklig film, tror den hette the wrong turn, och herre vad man skrek hehe.. Aa men sen somnade jag och min lilla runkis på soffan och vaknade typ 11 imorse.

Har kommit fram till att det är onödigt att åka till skolan imorgon eftersom vi ändå bara ska jobba själva. Yeeees en extra söndag!.. typ. Juste jag, amanda och julia ska egentligen fotas till jennifers och hannas tidning på mån/tis/ons.. men jag vet inte hur det blir med det? Hoppas det blir av iaf.

Tack för mig, byebye duuuudes ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0