boo you whore

Kände att jag va tvungen att fortsätta på terese rubrik där.. Men jag tycker synd om dig, hoppas du mår bättre snart min älsklingsbebis pussiipussiii <33333333 Driver. Eftersom jag inte har något vettigare att skriva så kan jag dela med mig av några tankar som kom upp i min välutvecklade, mycket komplicerade hjärna när jag var på väg till skolan.
Saker jag hatar:

Folk som har bråttom när dom ska av bussen/tåget. Varför ska folk tränga sig förbi en och ställa sig vid dörren tio minuter innan bussen/tåget ska stanna, speciellt alltid när det är den stationen man själv ska av på?! Jag tror nog du hinner även fast du går dit när den väl stannat aaaah man ba CHILLA JAG SKA OCKSÅ AV!!!!!! Damp

Dom där farliga grejerna som man går igenom vid tågen.
När man gått av tåget och ska gå igenom dom där.. spärrarna heter det ja, då får jag alltid panik. Blev klämd en gång och det var inte kul. Sånna är ju asläskiga.

Att det är sämre att vara tjej än att vara kille. Seriöst det finns en enda fördel med att vara tjej. Det är att man kan sparka en kille mellan benen om man blir överfallen eller liknande, och BAM så ba ligger han där och grinar. Sen finns det inge mer positivt med att vara tjej.

Idioter. Just nu syftar jag på en som är så jävla omogen och dum i huvet man bara kan bli. Blir så irriteeeraaad.
(sara du är jordens bästa och starkaste, glöm aldrig det ♥)


Såååå. Ni kan få en bild på mig också, bara för att jag blev så himlans nöjd med den. Har aldrig sett något sötare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0