check på listan

Inte var bäst på att blogga måste jag erkänna... men jag är ju helt inne i min virkvärld, de är ju så underbart o trevligt! okej jag driver!
Jag måste bara skriva här i bloggen också så att alla ska veta hur duktig jag är... jag klarade förarbeviset på båt!! så nu kan jag äntligen börja köra alla min fina, stora, dyra båtar som bara stått och väntat på mig alla dessa år! köpte dom för länge sen bara för att jag inte hade plats för alla pengar så va tvungen att göra av med lite liksom, jobbigt att va rik...


Yeeeh, check på den!!


webcam bilder, så himla fina!!
men lite har jag virkat i alla fall. nu har jag två mössor och ett pannband (eller vad heter de?)
De lääär bli ett antal till eftersom jag är så duktig och nu vill alla ha :D


Pöss alla fans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0