händerå

jaadu vad händer INTE?!?!?!? Shit vilket ös alltså! Fast nä tråkigaste lördagen på länge. Är på dåligt humör och vill bara gå och gräva ner mig själv under marken och leka med alla maskar jaaaaaaa jippiii och nu började pappa dammsuga också, det måste ju vara det mest irriterande ljudet som finns, och det ska alltid dammsugas när man tittar på tv?!?! Aja annars så sitter jag här och jobbar på kroppsformen, trycker i mig choklad och massa andra nyttigheter.

Juste, igår såg jag, sara och lollo "i don't know how she does it".. den SÖG. Haha vi blev nog lagom omtyckta av alla andra i biosalongen eftersom vi skrattade kooonstaaant i säkert en halvtimme på grund av att de va nån annan som garvade så jävla roligt.

Det var väl allt för denna gång. Gillar förresten att vår blogg är så otroligt seriös. Adios amigos


va guuuliiiiigggg! ge mig sommar tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0