helgen

I fredags va ju jag, terese och runkis på bio och såg breaking dawn.. den va inte så bra som alla hade sagt, asså på riktigt vid vissa scener garvade vi när det egentligen va fett seriöst.. bara för att det var så töntigt. Men förutom det så va den bra.

Igår va vi hos jennifer och firade henne eftersom hon fyllde 18! Grattis igen ♥ Efter att vi ätit så skulle alla andra vidare ut på krogen, men näääää vi kunde ju inte följa med eftersom vi är 17. Alla åldersgränser AVGÅ tack. (och nej falskleg osv funkar inte på mig, jag menar jag ser ut att va 14 -,-.-,-!/&/'..) Men vi ringde martin som va på fest i älvsjö och alla ba shit klart dom får komma hit, ingen fest utan linnea och terese!!!' De var rätt kul där, så aa andra halvan av kvällen blev heeeelt ok ändå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0