"I listen to the same song on repeat because it reminds me of you.. ♥"




Godmorgon. Pigg tjej här för en gångs skull! Eftersom jag är så kuuung så somnade jag om när väckarklockan ringt och vaknade 378438 minuter senare.. meen då ser jag att jag fått ett sms från emelie där det står att hon inte kan komma till skolan tills vi har redovisningsgrej så jag ba scooorreee! Då börjar man 12.35 istället då.

Hjälp såg nu att det är exakt tre veckor kvar tills genrepet inför dansuppvisningen! Tre veckor?! Det är ju ingenting aaaaaah stackars mig ligger lite efter.. Aja är ändå gaaleet taggad!!!!!!!!!#""""""!!=¤

Nu ska jag gå och raka av mig håret, kommer bli fett fint, puusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0