galet



Idag blev jag stolt över mig själv. Hade redovisning om reklam eftersom jag missade kommunikationskursen i ettan eftersom jag gick på jensen då.. Jaja, till saken. Jag fick mvg!!! Skrev den igårkväll och aah nu fick jag mvg i hela den kursen wooooow jag är ju bra, så jävla bäst är jag, ska nog hoppa av skolan nu!!! Skiiiiiiitbraaaaa.
Efter att jag hade slutat idag så tänkte jag åka hem till stackars lilla terese med choklad och massa, men sen orkade jag inte eftersom hon är hos sin moder. Såååå istället ligger jag här och lyssnar på min älskling justin bieber (nej jag är inte rikitgt på samma flipp-nivå som en viss amanda är) och kollar på kläder. Intressant liv jag har.

Imorgon är det redan torsdag, herremingud tiden bara flyger förbi snart sitter man väl där på ett ålderdomshem med 50 andra döva gamlingar och ba jaaaadu agda, vad ska vi hitta på idag då? Kanske sätta oss och snacka med tv:n som dessutom är avstängd för vi vet ju inte hur man sätter på den? Det blir väl kul?! Asså åh jag längtar tills jag blir gammal.
Nån annan som också gör det????

Nä men tyst nu linnea. Tjaaråå alla fans


Kommentarer
Postat av: Skantz

Hihihihihihihihi

2011-11-23 @ 22:48:09
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0