Om du lever i 100 år så vill jag leva i 100 år minus en dag, så jag aldrig blir tvungen att leva utan dig


♥♥♥

Kom hem från småpluttarnas träning för nån timme sen.. Jag och sara fick köra själva idag (eller okej bibbi aka bobbo va också där första träningen) eftersom klara va sjuk och det gick ju grrryyyymt bra förutom att dom minsta bara sprang runt som trollungar utan att lyssna på oss, men äh dom är söta ändå.

På vägen hem såg jag att folk redan har satt upp ljusslingor på sina hus, asssååååå man behöver ju inte överdriva. Vänta till första advent åtminstone, det är iof på söndag, men ändå. Snön däremot, var är den?!

Aja nu ska jag duscha och sen göra min absoluta favoritsyssla - plugga. Jag ♥ skolan.
Heerråå allaahooopppaaa


Kommentarer
Postat av: Skantz

SV: det är visst du!!!!!!!

2011-11-22 @ 07:16:57
URL: http://sskantz.blogg.se/
Postat av: Skantz

SV: sure bellman.

2011-11-22 @ 16:21:18
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0