taaaggggaaaa

Godmorgon allihopa! Vill börja med å säga att det inte var jag som skrev det där cp-inlägget förut, det va martin. Han kan gå och dö. Haha steffi trodde det hade hänt värsta grejen mellan mig och terese! Så söt!

Igår efter att man slösat pengar på hårfärg, nagellack osv så blev det middag på pong (thaimat <3333) med moa och natalie! Myyyys. Idag ska jag och sara färga håret, laga mat och lite sånt mys här hemma. Juste vi två och emelie har blivit vegetarianer nu fram tills tisdag! Haha det är en grej i skolan och då valde vi det.

Nuuu ska jag snart åka till dansen, är FETT taggad!! Sen direkt efter den ska jag och mamma åka och kolla på saker till mitt rum, hehe det är fortfarande inte helt klart.. Eeeehhhmm aa nu måste jag skynda mig, puuusss


hur tuffa?! för tuffa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0