i hope you always find a reason to smile



Igårkväll lagade jag och sara värsta middan, det blev nån slags pasta i ugn. Tog ett par timmar bara, men gott blev det iaf. Sen kom loolloo hiiit, vi kollade på nått program som heter beauty and the geek (fett snygga killar), jag och sara färgade håret, och sen åt vi daimtårta innan lollo drog. Jag och sara målade naglarna till typ tre på natten, sen kollade vi på gossip girl tills vi somnade. Standard.

Juste! Idag är det exakt två veckor kvar till första advent?! Wft liksom, hur kunde tiden gå så fort?!?! Hatar det, får typ panik. Menmen nu ska jag sätta igång hjärncellerna för en stund och plugga matte, puss alla fans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0