hej söt

Kom hem från gymmet för ett tag sen. Gymmade med runkis och terese.. Och jag börjar bli fett biff nu, säger bara en sak: akta er för att hamna i bråk med mig ooomgeeee ni skulle få så jäävla mycket stryk!!!!!

Okej seriöst nu ehm skolan va ganska kul idag. Shit sa jag nyss det där?!?! Vad är det som händer med mig? Nejmen kan bero på att vi knappt gjorde något.. och sen så är rumpskåror osv alltid kul.
Kan berätta om planerna för imorgon. Efter skolan ska jag och sara (även kallad runkis för er som är lite efter) först åka och köpa hårfärg till henne eftersom hon ska bli brunett. Senare ska vi nog träffa terese (vi är väl illa tvungna) eftersom vi ska på bio på kvällen och se nya twilight! Uuuuuuuuntz. Sen ska vi hem till mig och sova i min underbara säng, rawr.

Nu ska jag duscha, tjarå



saknar dom här gullungarna rätt så mycket faktiskt ♥


Kommentarer
Postat av: BästaFaster

Biff! Cool, jag ska klämma nästa gång vi ses! <3

2011-11-23 @ 10:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0