hej :)

Tjäännaaaa allihopa läget bra eller? Själv är det braa, är ovanligt glad idag. T.o.m. imorse på provet.. jag, runkis och martin va astaggade? Ingen aning om varför haha men sen blev det iaf inte lika kul. Cp-prov. Eeeeller, det kan helt enkelt vara på det sättet att min hjärna inte är fylld med tillräckligt många hjärnceller. Kan va så.

Iaf. Var ju och fotades till jennifers och hannas projektarbete igen! Den här gången blev det strössel på läppar och ögonbryn osv. Bilderna blev rätt balla! Kan tyväääärr inte visa er eftersom vi använde hannas kamera tror jag. Men ska som sagt dit imorn igen!

Vi kör en låt på den va aaaaaaa men vet ni vad nu måste jag plugga. Jiiipppiiiiiii!!!?"??!!!
Puss alla 123456 fans




Kommentarer
Postat av: Silvia

Hej :) köpt min dunjacka på Stadium och tror det var märket evrest!:) för runt 1000! kram!

2011-11-29 @ 20:52:57
URL: http://silviaky.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0