detta fält måste fyllas i dthfthfg456

Ofta det redan är torsdag?!?!?!?! lovet är ju snart slut?!?!?! jag trodde det var typ tisdag idag! dööööööö

Aja. Igårkväll åkte jag och sara hem till mig. (Vi dumpade terese). Det vi gjorde var väl att kolla på en film vi hade hyrt, äta goodiiis och kolla på gossip girl tills vi somnade. Imorse gick vi upp sjuuuuukkkttt tidigt för att gymma. Duktiga vi är, jag vet. Sen har jag inte gjort nått mer idag.. kanske ska gå och lägga mig snart haha eftersom jag ska med amanda och anna och köpa hårfärg imorgon bitti, oooch dååå måste jag tydligen upp tidigt. Senare på dagen tror jag att jag ska träffa moa och natalie. Får se hur det blir!

Tjarå ♥


Kommentarer
Postat av: Skantz

Lovdagarna blir längre om du går upp tidigt om mornarna.

2011-11-03 @ 20:03:15
URL: http://sskantz.blogg.se/
Postat av: Skantz

sv; btw i don't care

2011-11-03 @ 21:00:52
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0