Virka is the new shiit

Tja tjaaa (får inte skriva längre med ch, för att linnéa är en tönt buhu)

I alla fall, tänkte bara berätta för er alla 1337000 läsare att ni alla behöver åka och köpa garn och virknål. Eftersom alla vill va som sin idol Terese Dahlgren så är de ett måste från och med idag. Tänkte bara att ni ville veta det, så ni inte kommer om två veckor typ och är heeeelt efter lixom...

Här är mitt första verk klart på en dag (ganska stolt måste jag säga!)

Steg 1                                         Steg 2

Steg 3
KLAR!!!

Men snälla ni kan väll i alla fall göra era i andra färger så ni inte ser ut precis som mig.. jag vet att ni vill de men kom igen!


PUSS ELI PUSS PUSS!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Gör en till mig:D (y)

2011-11-10 @ 21:47:43
URL: http://josefineishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0