Abcdef

Tjaaa alla fans jag sitter just nu på bussen, är på väg mot sara. Är barnvakt åt henne hela helgen förstår ni!

Igår va det först skola dårå. Inget speciellt. Lunchen va riktigt trevlig faktiskt. Eller? Tack vare patrik kommer man nog aldrig mer vilja äta lasagne.. Haha nä men sen efter skolan så va jag, sara och martin i stan en liten stund. Sen åkte jag och sara hem till mig.. Vi gjorde typ ingenting på hela kvällen. Vi skulle kolla på massa gossip girl, men vi hann bara kolla på ett avsnitt innan vi låg där och snarkade som två grizzlybjörnar typ. Pigga tjejer!

Aa och nu ikväll så var jag och min b-ror rätt så taggade på pPpPaaarteey, men det blev inget.. Så nu ska vi först äta på vapiano, vi har egentligen inte råd men skit samma, sen ska vi antagligen träffa patrik och daniel. Får se vad vi hittar på!


älskar att jag är så olagligt söt ibland

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0