älska livet

Nu ska vi.. eller iaf jag, försöka börja blogga minst en gång/dag igen. Jag menar man kan ju inte svika alla sina 1337 läsare heller.

Eftersom jag inte har något annat att skriva om så kan jag väl berätta lite om min uunderbaara dag. Ehm vänta.. driver! Men iaf. Jag måste vara ett underbarn. Har nämligen hållt mig vaken heela dagen trots att jag bara sov en och en halv timme inatt. För så blir det när jag och sara helt plötsligt får för oss att stanna uppe och plugga som om vi vore största satsarna. Fattar inte riktigt hur det gick till faktiskt. Men aja. Imorse fick man sällskap på tåget osv, utav sötaste elin! Sen så va alla lektioner riktigt onödiga idag.. Juste jag, sara, emelie och martin va i stan en stund under lunchen och jag, sara och martin köpte biobiljetter till paranormal activity 3 på fredag... och jag säger bara en sak - Jag. kommer. dö.

Känner att jag håller på att bli sjuk också. Så nu ska jag gå och tycka synd om mig själv, antagligen framför tv:n innan jag går och lägger mig. Pussssss.


 


Kommentarer
Postat av: Skantz

MEN GUD LINNÉA DU KOMMER DÖ! :O

2011-10-20 @ 15:23:56
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0