- det är svårt att glömma någon som gav dig så mycket att minnas.

sry duuudes, har inte kunnat blogga förrän nu, men jag har fakstiskt varit en busy woman för en gångs skull. (kändes bra att säga sådär..) Amen igår åkte vi direkt till dansen, som för övrigt gick sådäär heheheh, sen mötte jag upp lollo i centrum för att hyra film och köpa godis. Vi åkte hem till henne och tjockade oss framför "det regnar köttbullar". Haha den va ganska konstig men ändå rolig. Sov över där, och imorse åkte jag, sara och terese och gymmade! Vi körde på feeett bra tycker jag. Flashade lite muskler osv. Sen direkt efter det blev det middag på koh phangan med la familia! Såhäääär gott vare. Är fortfarande proppmätt.

Vi hade det iaf jättebra i växjö, mysig stad det där. Vi bodde hos terese kusiner. Orkar inte berätta vad vi gjorde, kan försöka fixa ihop en liten film därifrån istället! Haha sålänge kan ni få en söt bild på oss när vi skedade mitt på dan, trötta tjejer eller vad?



PpPppuUuUuSsSssSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0