forever alone

Det här är ju sorgligt. Jag sitter här helt ensam och underhåller mig själv genom att äta tomater framför tv:n på en lördagskväll man ba woopwoop. Men jag orkade inte göra nått idag, tycker det är skönt att bara göra ingenting för en gångs skull. Kommer va helt ensam resten av kvällen, sååå skööööönt!... Okej det spelar ingen roll vad jag säger, det här är fortfarande sorgligt.

Aja. Igår bakade jag, sara och terese bullar hemma hos mig efter skolan. Bagarna häär tjatjaa. Senare åkte jag och sara mot liiidingö, terese drog till lena istället fett mobbad unge, för vi skulle till patrik som skulle ha typ fest. Men det spåra ur lite.. Tycker synd om patrik stackarn.
Och imorse vaknade jag och sara utav väckarklockans ljuva toner klockan halv tio ååå vad underbart det var!! (känn ironin). Vi va tvungna, jag har ju dans vetni. Efter dansen åkte jag och mamma iväg och fixade gymkort till mig. Vi skulle kollat på kuddar osv till mitt rum också men självklart så var affären jag hade sett massa fina i nerlagd. Just my luck liksom.

Nu ska jag deppa vidare. Puss


Kommentarer
Postat av: stephanie

jag måste ju säga att jag börjar faktiskt bli riktigt känd i eran blogg! (a)

2011-10-16 @ 00:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0