I just don´t fucking know what to do



Älskar den här bilden. Jag och terese på gotland i somras

Shit vad jag sov gott inatt. Behövde inte ha väckarklocka för första gången på några månader känns det som.. MEN då ska jag självklart bli väckt av en jävla fluga halv nio istället, den hade värsta partyt med sig själv inuti mitt öra den stod där och hoppade å ba bzzzzzbzzzzzz, det lät galet högt, jag blev typ rädd. Som tur va så somnade jag om. Efter att jag vaknade igen så har jag inte gjort nånting på hela dagen, precis som vanligt då. Men om en stund är det iaf dans och juuuste då ska jag ha med mig lakan! Haha jag, terese och en till ska nämligen vara grekiska statyer på en utav danserna. Den kommer bli gryyym!

Såg nu att det bara är tre veckor kvar till höstlovet! Om det finns något billigt och varmt ställe så ska jag och sara åka utomlands dåååå, det kommer säkert inte bli av men man kan ju alltid drömma.
Nu äre maaat PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0