jag kände för att inte ha min mask på mig idag...

haha asså jag har inte haft smink på hela dan idag och ja.. jag har vart i skolan, fatta :O haha de var första gången på väldigt länge. Skönt vare men man känner sig så himla ful! man går förbi en spegel och då påminns man... inte kul! aja tur att de inte är nån i skolan som jag alltid måste visa mig fin för bara.. elleeeeer? 
Tycker man borde kunna visa sig utan smink offtare asså, det är väldigt många som inte ens kan gå utanför dörren utan att ha stått framför spegeln i typ en timme först och typ inte skulle göra de för flera tusen spänn heller, de förstår jag faktiskt inte. Lite smink borde ju inte göra en hel identitet som vissa verkar tycka...



kolla! även de snyggaste är ju söta utan smink, visst?

Puss alla fans!
PS Linnéa du är min förebild <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0