Lycka till med att somna nu då Linnéa

Aaaah åh herre min gud jag har nog aldrig varit sådär rädd i hela mitt liv.. Va ju och såg paranormal activity 3 med runkis och martin och seriöst jag trodde mitt hjärta skulle hoppa ut ur min kropp där på slutet, vi satt och skrek som om vi höll på å dö. Det gjorde vi iof. Jag skakar fortfarade, kommer aldrig kunna somna nu ju.. Ligger här helt själv och lyssnar efter ljud som en jävla kanin. Rädda mig någon?!

Nä nu måste jag försöka sova på riktigt. Ska upp tidigt imorn för att dansa.. Sen så ser min lördag ut att bli lugn, ska på middag hos lollo & Co. på kvällen. Mysigt värre! Hörs kanske då, dvs om inte bloody mary och alla andra spöken kommer och tar mig inatt



PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0